مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 19:052023-01-07اجتماعي

گلستان در انتظار برف وسرما/ دستگاه های خدمات رسان آماده باش هستند


ورود سامانه سرد و بارشی از روز یکشنبه به گلستان و پیش بینی بارش برف و باران و افت دما، سبب شده تا نهادهای خدمات رسان، همراهی مردم برای عبور از این بحران را خواستار شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گلستان تا ساعاتی دیگر میزبان یک جبهه هوای سرد و پرفشار بوده و پس از مدت ها مناطق مختلف استان به ویژه نواحی کوهستانی و کوهپایه ای شاهد بارش برف هستند.

به استناد گزارش هواشناسی گلستان کاهش دما تا حدود 20 درجه سانتیگراد محتمل بوده لذا لازم است علاوه بر دستگاه های خدمات رسان و امدادی، آحاد مردم هم خود را برای مواجهه با چند روز سرد و بارشی آماده کنند.

برای گذر از این شرایط آب و هوایی جلسه هماهنگی دستگاه های امدادی و مدیریت بحران در گلستان برگزار شد.

براساس اعلام مدیرکل هواشناسی گلستان، با فعالیت این سامانه امکان ثبت دمای زیر صفر در بسیاری از مناطق استان محتمل است و پیش بینی تمهیدات لازم برای عبور از این شرایط اقلیمی امری ضروری و واجب است.

امان محمد کمالی به خبرنگار مهر گفت: سامان ه سرد بارشی یکشنبه وارد استان می شود که پیامد آن بارش باران، ریزش برف در اغلب نواحی استان، احتمال وقوع کولاک، کاهش محسوس دما (16 تا 20 درجه سانتیگراد)، تداوم سرما و یخبندان، مه غلیظ و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان در انتظار برف وسرما/ دستگاه های خدمات رسان آماده باش هستند

گلستان در انتظار برف وسرما/ دستگاه های خدمات رسان آماده باش هستند