مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 08:502023-01-08سياسي

حاج قاسم به همه وعده هایی که به رهبری و مردم داد عمل کرد


معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت:حاج قاسم به همه وعده های که به رهبری و مردم دادند از جمله پایان داعش و .

عمل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم عزاداری به مناسب وفات حضرت ام البنین (س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا به همت پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر برگز ار شد.

مراسم وفات حضرت ام البنین(س) و آیین تکریم مادران و همسران شهدا همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار دل ها در پایگاه مسجد ثارالله شهرک ظفر به همت فرمانده و کادر اجرایی این پایگاه با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، معاون هماهنگ کننده سپاه و جمعی از مردم ولایتمدار برگزار شد.

سرهنگ سعید بهشتی راد معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در جهبه های مختلف جنگ به ویژگی های اخلاقی سردار سلیمانی و نقش بانوان در جامعه و تربیت فرزندانی همچون این شهید بزرگوار اشاره کرد و اظهار داشت: حاج قاسم با ویژگی های اخلاقی منحصر به فردی که داشت و عزمتی که در جبهه های مقاوت به وجود آورد شهید حاج قاسم عزیز هم برای آن ها ترسناک است و ما در مقابل سردار دل ها وظیفه داریم که ادامه دهنده راهشان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم به همه وعده هایی که به رهبری و مردم داد عمل کرد

حاج قاسم به همه وعده هایی که به رهبری و مردم داد عمل کرد