مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 09:052023-01-08سياسي

سرلشکر باقری: مصمم بر ایجاد کارگروه مشترک نظامی با پاکستان هستیم


رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان در تماس تلفنی با ارتشبد ساحر شمشادمیرزا، بر تشکیل کارگروه مشترک نظامی بین دو کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در تماس تلفنی با ارتشبد ساحر شمشاد میرزا، انتصاب وی را به عنوان ریاست کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان تبریک گفت.

وی با اشاره به روابط حسنه نیروهای مسلح دو کشور از گذشته تا بحال و روند رو به توسعه همکاریهای دفاعی و امنیتی به ویژه در ارتقاء تحکیم امنیت مرز مشترک، آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در خصوص سرعت بخشیدن به پیشنهاد ژنرال ندیم رضا رییس سابق کمیته مشترک فرماندهان ارتش پاکستان مبنی بر ایجاد کارگروه مشترک نظامی دو کشور را اعلام کرد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح همچنین دیدارهای متقابل فرماندهان عالی رتبه و بهره گیری از ظرفیت های آموزشی، عملیاتی، امنیتی و فنی فیمابین را نشان از جدیت دو کشور در توسعه همکاریها در چارچوب منافع ملی ارزیابی کرد.

در ادامه ارتشبد ساحر شمشاد میرزا ضمن تشکر از تبریک و حسن توجه سرلشکر باقری، مرز مشترک دو کشور را مرز صلح و دوستی نامید و اعلام کرد جمهوری اسلامی پاکستان همواره حامی منافع جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی و بخصوص در مسئله انرژی هسته ای بوده و هیچ مانعی برای گسترش تعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر باقری: مصمم بر ایجاد کارگروه مشترک نظامی با پاکستان هستیم

سرلشکر باقری: مصمم بر ایجاد کارگروه مشترک نظامی با پاکستان هستیم