مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 10:052023-01-08سياسي

آل سعود بت های دنیایی همچون آمریکا را پرستش می کند


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: آل سعود که دشمنی دیرینه با شیعیان دارد و به هر نحوی به دنبال ضربه زدن به شیعیان است، بت های دنیایی مانند آمریکا را پرستش می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی صبح امروز در کلاس درس خارج از فقه اظهار کرد: دروغ، ربا، زنا و محرمات دیگر در هیچ دینی جایز نیست، شرک در هیچ عملی مورد قبول نیست، آل سعود که ایران را متهم به شرک می کنند خود از همه بیشتر شرک دارند و بت های دنیایی مانند آمریکا را پرستش می کنند.

وی تصریح کرد: مسلمان همه فعالیت ها و تلاش هایش  باید در مسیر حق باشد، نماز فواید بسیاری دارد که از جمله دائم الذکر بودن است که شامل ذکرهای بزرگ است، ذکر نماز باعث ذکر قلبی  و باعث بیدار شدن قلب انسان می شود.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه نماز مبارزه با شرک، خود بزرگ بینی و هوای نفس است، ادامه داد: هنگامی که انسان به نماز می ایستد تمام وجود خود را در مقابل خداوند متعال می بیند نمازهای واجب مانند شاه کلید عمل می کنند.

دری همچنین در خصوص اهمیت زکات با بیان اینکه راه تقویت ارکان اسلام در دفاع از دنیای اسلام و تقویت حکومت اسلامی پرداخت زکات لازم است، گفت: زکات برای نجات نفس است و باعث می شود مال دوستی دنیا پرستی و دنیا دوستی قطع  و رشد و توسعه جامعه و کمک به فقرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آل سعود بت های دنیایی همچون آمریکا را پرستش می کند

آل سعود بت های دنیایی همچون آمریکا را پرستش می کند