مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:202023-01-08سياسي

مدیری می تواند محله خود را اصلاح کند که ابتدا خود را مدیریت کند


شهردار منطقه 11 تهران با بیان اینکه اگر روی عملکرد خودمان متمرکز شویم نتیجه بهتری می گیریم، گفت: کسی می تواند محله و منطقه اش را اصلاح و مدیریت کند که ابتدا خودش را مدیریت کرده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه شورای مدیران منطقه 11 شهرداری تهران با حضور بیش از 100 نفر از مدیران برگزار شد.

سید محمد موسوی در این نشست ضمن اشاره به الزام تجدید دیدار و گفت و گو با مدیران میانی در خصوص موانع اجرایی در امور گفت: دیدار چهره به چهره با تصمیم گیران و تصمیم سازان خانواده مدیریت شهری منطقه 11 با حضور کلیه مدیران موضوع مهم است چرا که شما در پیشبرد امور تأثیرگذار هستید و هدف ما گپ بی واسطه با مدیران میانی بود.

شهردار منطقه 11 تهران خاطرنشان کرد: از سویی نیز قصد بر سپاسگزاری نسبت به تلاش های یک سال و شش ماهه اخیر شما داشتیم که با مشارکت این خانواده موفقیت های زیادی برای منطقه 11 کسب شد که نتیجه خدمت به شهر و شهروندان را در پیش داشت.

وی ضمن اشاره به شهادت شهید سلیمانی و وفات حضرت ام البنین علیه السلام افزود: مادران شهدا در تعالی جامعه نقش مهمی داشتند و در جایگاهی که هستیم باید به یاد داشته باشیم در مقابل خون شهدا مسئولیم.

موسوی نکات قابل طرح در این نشست را به سه بخش تقسیم کرد و گفت: در بخش نخست توصیه هایی اخلاقی از قرآن و سنت حسنه برای شما و خودم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیری می تواند محله خود را اصلاح کند که ابتدا خود را مدیریت کند

مدیری می تواند محله خود را اصلاح کند که ابتدا خود را مدیریت کند