مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 11:302023-01-08حوادث

کلاهبرداری با تقلید صدای مجریان تلویزیون تحت عنوان «برنده برنامه»


معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری های تلفنی هشدار داد و گفت: کلاهبرداران گاه به راحتی صدای مجریان رادیو و تلویزیون را تقلید می کنند.

- هشدار پلیس درباره کلاهبرداری با تقلید صدای مجریان صداوسیما معاون اجتماعی پلیس فتا فراجا نسبت به کلاهبرداری های تلفنی هشدار داد و گفت: کلاهبرداران گاه به راحتی صدای مجریان رادیو و تلویزیون را تقلید می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رامین پاشایی در برنامه ای رادیویی با بیان اینکه هر کس می تواند با داشتن یک گوشی تلفن همراه یا خط تماس ثابت سر مردم را کلاه بگذارد، اظهار کرد: حتی اگر یک نفر در برنامه تلویزیونی یا رادیویی برنده شده باشد به هیچ عنوان کسی درخواست نمی کند که شخص برنده شده کدی ارسال کند و این درخواست کلاهبرداری است.

وی با بیان این که اگر بر فرض کسی هم برنده شده باشد باید شماره حساب بدهد تا مبلغ جایزه به حساب او واریز شود، ادامه داد: این یک قاعده کلی است و مردم باید آن را در ذهن داشته باشند؛ ضمن این که کلاهبرداران هم خیلی حرفه ای کار می کنند.

کسی که قرار است پولی به حساب شما بریزد یا باید شماره حساب یا شماره کارت بانکی شما را دریافت کند و نیازی به رفتن پای باجه عابربانک نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با تقلید صدای مجریان تلویزیون تحت عنوان «برنده برنامه»

کلاهبرداری با تقلید صدای مجریان تلویزیون تحت عنوان «برنده برنامه»