مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 13:552023-01-08بين الملل

«هولوکاست» وارد سرفصل های آموزشی مدارس در «امارات» شد


سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، - تدریس خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین، سفارت امارات در آمریکا با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مبحث درسی هولوکاست از این پس در سرفصل های آموزشی مدارس ابتدایی و راهنمایی در امارات متحده عربی، تدریس خواهد شد.

در این بیانیه سفارت امارات متحده عربی ، اعلام کرده است که مقامات این کشور تدریس این مبحث را برای بشریت ضروری می دانند! در واکنش به این خبر، روزنامه یدیعوت آحارونوت در گزارشی اعلام کرد: این تصمیم امارات ، رخدادی تاریخی و بسیار مهم است آن هم در شرایطی که در اکثر کشورهای عربی فرهنگی مبتنی بر انکار هولوکاست وجود دارد.

یدیعوت آحارونوت در این گزارش که با عنوان تاریخ یهودی برای کودکان امارات منتشر شده ، نوشت: اخیرا هیئتی از وزارت فرهنگ و جوانان امارات از موزه هولوکاست در قدس بازدید کرده و از مقامات اسراییلی خواسته است که به آنها در تدوین موضوعات مرتبط به هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس کمک کنند.

از سوی دیگر ، ایلی کوهن وزیرخارجه امارات متحده عربی تصمیم امارات در زمینه تدریس هولوکاست در سرفصل آموزشی مدارس این کشور را یک تصمیم تاریخی توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«هولوکاست» وارد سرفصل های آموزشی مدارس در «امارات» شد

«هولوکاست» وارد سرفصل های آموزشی مدارس در «امارات» شد