مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 17:502023-01-08فناوري

مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» در مشهد حل شده است


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی 2 ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» حل شده است.

- مشهد ـ مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: طی 2 ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ من کارت حل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی بدیع فرخد ظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان رضوی با اشاره به توسعه مراکز شارژ من کارت در مشهد اظهار کرد: هزار و 50 نقطه شارژ من کارت در سطح شهر وجود دارد و در یک سال اخیر حدود 200 مرکز شارژ، فعال شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد بیان کرد: طی 2 ماه اخیر مشکل کمبود سامانه شارژ من کارت حل شده است و امکان شارژ از طریق اپلیکیشن شهر من نیز وجود دارد.

وی گفت: در 6 ماه گذشته بیش از 200 هزار حمله سایبری به سامانه های شهرداری مشهد شناسایی شده که البته هیچیک از این حملات اختلالی در کار سامانه ها ایجاد نکرده است.

بدیع فرخد ادامه داد: شهرداری مشهد به صورت پیوسته در معرض حملات سایبری قرار دارد و باید پایداری شبکه داشته باشد از این رو حوزه امنیت و راهبری شبکه به صورت مداوم کار رصد و پایش (مانیتورینگ) را انجام می دهد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: همچنین با توجه به اتفاقات اخیر در کشور، تابلوهای نمایشگر شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» در مشهد حل شده است

مشکل کمبود سامانه شارژ «من کارت» در مشهد حل شده است