مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 18:152023-01-08اقتصادي

قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی /توزیع سهمیه تنظیم بازاری از فردا


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی قیمت گوشت قرمز در استان را اعلام کرد و گفت: سهمیه 98 تنی گوشت منجمد گوساله و 48 تنی گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازار از فردا در استان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جعفری عصر یکشنبه در ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به تولید 792 تن گوشت مرغ گرم در استان افزود: ذخیره گوشت مرغ منجمد در استان 251 تن و میزان تخم مرغ تولیدی از ابتدای امسال تا هفته گذشته هم 593 هزار و 413 تن بوده است.

به گفته وی مصرف روزانه تخم مرغ در استان 35 هزار تن است و بقیه تخم مرغ تولید استان به دیگر استان ها صادر می شود.

جعفری با اشاره به اینکه قیمت گوشت قرمز گوسفندی در استان بین 210 تا 215 هزار تومان است در حالی که در سایر استان ها به 260 هزار تومان رسیده است، گفت: برای توزیع گوشت قرمز تنظیم بازار در استان برنامه ریزی شده است.

وی افزود: توزیع سهمیه 98 تنی گوشت منجمد گوساله و 48 تنی گوشت منجمد گوسفندی تنظیم بازار از فردا به صورت هماهنگ در تمام شهرستان های خراسان جنبی آغاز می شود و مردم شهرستان های بیرجند و قائنات می توانند از فرد 19 دی نسبت به خرید از طریق سامانه مورد نظر اقدام کنند.

به گفته وی توزیع گوشت در سایر شهرستان های استان به صورت فیزیکی و با اولویت فروشگاه های زنجیره ای و نهادهای حمایتی انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی /توزیع سهمیه تنظیم بازاری از فردا

قیمت گوشت قرمز در خراسان جنوبی /توزیع سهمیه تنظیم بازاری از فردا