مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 19:152023-01-08سياسي

شیراز آماده استقبال از نوروز شود


عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اینکه چند سالی است شیراز رنگ شور و نشاط نوروز به خود ندیده است، گفت: این مسئله به عنوان یک مطالبه به حق مردم از شهرداری و شورا به جد باید در نظر گرفته شود و برای استقبال از نوروز برنامه ریزی اجرایی انجام شود تا شهروندان .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، افسانه خواست خدایی اظهار داشت: شهر شیراز مهد تمدن و فرهنگ ایران زمین، شهر گنجینه های با ارزش و جاذبه های وصف ناپذیر، شهر شیراز شهر شور، ادب، فرهنگ و عشق است، شهر شیراز شهر سومین حرم اهل بیت علیهم السلام است.

گوشه گوشه این شهر یادآور قدمت دیرینه و فرهنگ والای مردمان ان است و بی شک بار مسئولیت را برای مسئولین این شهر سنگین تر می نماید و سزاوار است نگاه خدمت رسانی مسئولین در همه ابعاد مدیریتی با عنایت به این جایگاه متحول گشته و ارتقا یابد.

وی افزود: چند سالی است که سیمای شهری شیراز تحول، شور و نشاط نوروزی را به خود ندیده است و این مسئله به عنوان یک مطالبه به حق مردم از شهرداری و شورا به جد باید در نظر گرفته شود و برای استقبال از نوروز برنامه ریزی اجرایی حاصل گردد تا شهروندان شاهد این تحول و زیباسازی سیما و منظری شهری باشند ضمن اینکه تاکید می کنم که شهر شیراز قبل از اینکه آماده و پذیرای گردشگران و زائران نوروزی باشد باید برای مردم این شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز آماده استقبال از نوروز شود

شیراز آماده استقبال از نوروز شود