مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:252023-01-08سياسي

راه و شهرسازی راه را برای طرح نهضت ملی مسکن رزن باز کند


معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان با اشاره به عدم ابلاغ الحاق 75 هکتار به محدوده شهر رزن و 47 هکتار به محدوده شهر دمق توسط راه و شهرسازی برای تسریع در روند طرح نهضت ملی مسکن این شهرستان گفت: - راه و شهرسازی استان با اقدامات و تلاش هایی که رزن در بحث نهضت ملی مسکن داشته است، حتما باید راه را برای آنها باز کند و به نیاز و مطالبه مردمی آن به سرعت پاسخ داده شود.

حسن رضانیا یکشنبه 18 دی ماه در شورای اداری شهرستان رزن، اظهار کرد: در بحث صدور پروانه 60 هکتار گلخانه های شهرستان رزن حتما باید این موضوع توسط دستگاه متولی امر اتفاق بیفتد چراکه برای ما قابل پذیرش نیست که کارهای منظم ادارات در چرخه اداری و روند اداری معطل بماند، به طور قطع این موارد را پیگیری خواهم کرد.

وی با بیان اینکه مدت زیادی نیست که غفاری آثار تصدی فرمانداری رزن را برعهده دارد و طی این مدت وی تلاش و کوشش بسیاری برای خدمتگزاری به مردم داشته ، تصریح کرد: این مدت زمان زیادی برای ارزیابی نیست که متر و قیچی برای ارزیابی به دست بگیرم و بگویم قوی یا ضعیف عمل کرده است .

رضانیا خاطرنشان کرد: باید به مدیران فرصت داد اما این زمان کوتاه نشان می دهد فرماندار رزن طی این مدت خوب درخشیده و کار خود را به خوبی انجام داده است و حسن مدیریت و اشرافیت وی نشان از آن دارد که مدیری جهادی است و ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه و شهرسازی راه را برای طرح نهضت ملی مسکن رزن باز کند

راه و شهرسازی راه را برای طرح نهضت ملی مسکن رزن باز کند