مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 20:302023-01-08سياسي

ارسال 1035 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر


مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر تا آبان پذیرای آثار تولیدی اهالی رسانه استان همدان بود، گفت: - از 1035 اثر ارسالی به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر، 751 اثر مورد داوری و ارزیابی قرار می گیرد.

ناصر قوامی مشفق افزود: علاقمندان آثار خود را در قالب های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ، گزارش ویدئویی، مستند و پادکست و در محورهای تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین ، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزند آوری و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی با بیان اینکه تعدادی از آثار هم به دلایل مختلف از قبیل مشکل در بارگذاری به صورت حضوری به دبیرخانه ارسال شده بود، ادامه داد: از مجموع 1035 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره و تصمیم هیات انتخاب اولیه، در مجموع 751 اثر به مرحله داوری استانی راه پیدا کردند.

قوامی مشفق با اشاره به اینکه هیأت داوران و اعضای دیگر ارکان جشنواره امکان ارسال اثر به جشنواره را نداشتند، افزود: از جمله شاخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 1035 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

ارسال 1035 اثر به دبیرخانه هشتمین جشنواره رسانه ای ابوذر