مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 دی 1401 ساعت 22:452023-01-08بين الملل

نماینده عراقی:الکاظمی از ترس محاکمه به امارات گریخت


نماینده ائتلاف الفتح عراق گفت که فرار مصطفی الکاظمی به امارات نشانگر این است که وی از وجود پرونده هایی علیه خود در دادگاه واهمه دارد و شاید به خاطر این مسائل، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، علی ترکی الجمالی نماینده ائتلاف الفتح عراق امروز خبر داد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور از سه هفته پیش، به امارات گریخته است.

الجمالی با بیان اینکه الکاظمی از طریق منطقه کردستان از عراق فرار کرده است، به پایگاه خبری المعلومه گفت: فرار الکاظمی مؤید این است که وی از وجود پرونده هایی علیه خود در دادگاه واهمه دارد و شاید به خاطر این مسائل، دستور بازداشت وی صادر شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اتهامات وارده وی مربوط به ترور شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس است، ادامه داد، الکاظمی در آن زمان در ریاست سرویس اطلاعات عراق قرار داشته است.

این نماینده عراقی خاطر نشان کرد، باید پارلمان با قدرت، پرونده این جنایت آمریکا علیه سلیمانی و المهندس را پیگیری کند تا به همه عاملان این جنایت دست پیدا کند.

الجمالی در پایان گفت که پیگیری پارلمان بدین سبب است که دولت از تلاشهای کسانی به دور باشد که برای پایان بخشیدن به این پرونده، فشار وارد می کنند؛ نهادهایی مانند سفارت آمریکا یا کشورهای همپیمان واشنگتن و رژیم صهیونیستی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده عراقی:الکاظمی از ترس محاکمه به امارات گریخت

نماینده عراقی:الکاظمی از ترس محاکمه به امارات گریخت