مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 08:252023-01-09حوادث

3 محور فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدند


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان وبلوچستان از بازگشایی 3محور فنوج به کتیج رمشک، فنوج-اسپکه و محور جلگه-چاه اسحاق در جنوب این استان که براثر سیلاب مسدودشده بودند، - خبر داد.

به گزارش، جلال الدین قادری شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: بر اثر بارندگی های 17 و 18 دیماه جاری، 4 محور فرعی و روستایی در جنوب استان مسدود شد که با تلاش راهداران بعد از فروکش کردن سیلاب، سه مسیر ذکر شده بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: محور روستایی چاهان_زرآباد همچنان مسدود است و راهداران در تلاش برای بازگشایی این مسیر هستند.

قادری با بیان اینکه 50 گشت راهداری در قالب 340 نیرو راهدار و با 150 دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در محورهای جنوب سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل هستند، افزود: پس از بارندگی های اخیر با تلاش نیروهای راهداری ریزش برداری در محورهای جنوب استان انجام و عملیات بازگشایی محور مسدود شده همچنان ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان خسارات ناشی از سیل و طغیان رودخانه های محلی در محورهای جنوب استان گفت: در کیلومتر 2 تا 10 محور جلگه_چاه اسحاق به 5 دستگاه آبنما خسارت وارد شده که در مجموع میزان خسارت اولیه به زیر ساخت های راههای ارتباطی جنوب استان تاکنون 5 میلیارد تومان برآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 محور فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدند

3 محور فرعی در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدند