مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 09:162023-01-09اجتماعي

کارون در احاطه فاضلاب و بی تدبیری!/ مسوولان آلوده ترین رودخانه خوزستان را رها نکنند


بحران آلودگی کارون مردم را به ستوه آورده است دغاغله یکی دیگری از ساکنان اهواز  گفت: آلودگی آب رودخانه کارون، موضوع جدیدی نیست و از هر قسمتی نگاه کنید، هر چه فاضلاب هست به کارون سرازیر می شود، همه می بیننند و پنهان نیست؛ سال هاست کارون با انواع و اقسام آلودگی ها که بوی تعفن آن مردم را به ستوه آورده، دست و پنجه نرم می کند.

وی افزود: مردم خوزستان از آبی مصرف می کنند که عامل بسیاری از بیماری ها است، این بحران و این وضعیت همیشه بوده و هست ولی امیدواریم حل شود.

دغاغله خاطرنشان کرد: انتظار داریم حداقل اجازه سرازیرشدن فاضلاب به کارون، را ندهند.

    فقدان سیستم تصفیه فاضلاب شهری به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نکته قابل تامل اینجاست که محمدجواد اشرفی مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان هم اظهارات مردم را تایید می کند و حتی بیان می کند: متاسفانه به دلیل فقدان سیستم تصفیه فاضلاب شهری، فاضلاب ها به صورت مستقیم وارد رودخانه ها می شوند.

وی ادامه داد: رودخانه کارون به دلیل اینکه بیشترین جمعیت انسانی را در حاشیه خود دارد تاثیرپذیرترین رودخانه از این نظر است و متاسفانه بیشترین حجم فاضلاب را شهر اهواز به رودخانه وارد می کند.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان  درحالی اقدامات پنج سال گذشته در راستای کاهش ورود فاضلاب به رودخانه کارون و تصفیه خانه های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارون در احاطه فاضلاب و بی تدبیری!/ مسوولان آلوده ترین رودخانه خوزستان را رها نکنند

کارون در احاطه فاضلاب و بی تدبیری!/ مسوولان آلوده ترین رودخانه خوزستان را رها نکنند