مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:152023-01-09حوادث

زخم بدون مرهم «جاده مرگ» گلستان/ جان و مال مردم قربانی کمبود اعتبار


سال ها است که تردد در «جاده مرگ» گلستان برای بسیاری از گلستانی ها مانند سفر به قربانگاه است، وضعیت نامناسب و غیراستاندارد این محور جاده ای تاکنون بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده با این وجود جان و مال مردم همچنان قربانی کمبود اعتبار است.

- ایسنا/گلستان سال ها است که تردد در جاده مرگ گلستان برای بسیاری از گلستانی ها مانند سفر به قربانگاه است، وضعیت نامناسب و غیراستاندارد این محور جاده ای تاکنون بسیاری از خانواده ها را داغدار کرده با این وجود جان و مال مردم همچنان قربانی کمبود اعتبار است.

شاید اگر قانونی وجود داشت که هنگام وقوع تصادفات جاده ای علاوه بر پلیس و دستگاه های امدادی دیگر دستگاه های دخیل در حوزه راه ها هم در محل حادثه حاضر می شدند و از نزدیک شاهد ضجه های دردناک افراد حادثه دیده در مرگ و یا مصدومیت عزیزانشان بودند امروز شاهد جاده های غیراستانداردِ آبستن تصادفات نبودیم.

عامل انسانی، تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توجه به جلو و سبقت های غیرمجاز از جمله عوامل زمینه ساز بروز سوانح جاده ای است اما در کنار این عوامل مواردی اعم از عرض کم جاده، نداشتن شانه خاکی، فقدان روشنایی مناسب در برخی از جاده ها، دوربرگردان های ناایمن، فرسودگی و چاله و چوله های عمیق در وقوع تصادف های جاده ای بی تأثیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زخم بدون مرهم «جاده مرگ» گلستان/ جان و مال مردم قربانی کمبود اعتبار

زخم بدون مرهم «جاده مرگ» گلستان/ جان و مال مردم قربانی کمبود اعتبار