مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:302023-01-09ورزشي

برگزاری نشست تخصصی با 17 رشته کاندید اعزام به بازی های آسیایی


دور نخست نشست های تخصصی نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با رشته های کاندید اعزام به بازی های آسیایی تاکنون برای 17 رشته برگزار شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از معرفی مناف هاشمی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی و به منظور ارزیابی وضعیت رشته هایی که شانس حضور در این بازی ها را دارند، برگزاری نشست های تخصصی و فنی با مسئولان آنها در دستور کار قرار گرفت.

این نشست ها با حضور مشترک نمایندگان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش به صورت هفتگی پیگیری می شود و طی آن وضعیت رشته ها، برنامه مسئولان شان برای حضور در هانگژو، کمبودهای احتمالی در این زمینه و وضعیت نتیجه گیری و شانس مدال آوری ارزیابی می شود.

کبدی، اسکواش، تنیس روی میز، قایقرانی، وزنه برداری، والیبال، بسکتبال، ووشو، بازی های الکترونیک (فدراسیون های ورزش های همگانی)، سپک تاکرا (فدراسیون انجمن های ورزشی)، سه گانه، بدمینتون، اسکیت، تیراندازی، شنا و تکواندو 17 رشته ای هستند که تاکنون در دور نخست نشست های تخصصی و فنی شرکت کرده اند.

این نشست های طی هفته های آینده (روزهای شنبه و چهارشنبه) برای دیگر فدراسیون های کاندید اعزام به بازی های آسیایی پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست تخصصی با 17 رشته کاندید اعزام به بازی های آسیایی

برگزاری نشست تخصصی با 17 رشته کاندید اعزام به بازی های آسیایی