مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 10:412023-01-09بين الملل

اسیران فلسطینی علیه تصمیمات بن گویر آماده نبرد بزرگ می شوند


منابع رسانه ای اعلام کردند که اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی درپی اقدامات وزیر تندروی کابینه جدید این رژیم و بازدید وی از یک زندان به شدت خشمگین شده و برای مقابله با طرح های وی در یک نبرد بزرگ آماده می شوند.

- منابع رسانه ای اعلام کردند که اسیران فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی درپی اقدامات وزیر تندروی کابینه جدید این رژیم و بازدید وی از یک زندان به شدت خشمگین شده و برای مقابله با طرح های وی در یک نبرد بزرگ آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الاخبار لبنان در این باره نوشت: به محض اینکه ایتامار بن گویر، وزیر امنیت ملی کابینه تندروی رژیم صهیونیستی از زندان نفحه خارج شد و اسیران فلسطینی را تهدید کرد، حالتی از خشم زندان های رژیم اشغالگر را فرا گرفته است و اسیران فلسطینی به فکر مقابله با اقدامات احتمالی هستند که قرار است توسط اداره زندان ها و طبق دستورات بن گویر علیه آنها اتخاذ شود.

الاخبار به نقل از منابع فلسطینی گزارش داد اسیران تصمیم گرفته اند تا برای مقابله با سیاست های بن گویر تندرو در قبال خود گام های عملی بردارند و اجازه ندهند نقشه های او اجرایی شود و شرایط اسیران فلسطینی را به قبل از دهه هشتاد قرن گذشته برگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسیران فلسطینی علیه تصمیمات بن گویر آماده نبرد بزرگ می شوند

اسیران فلسطینی علیه تصمیمات بن گویر آماده نبرد بزرگ می شوند