مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 12:402023-01-09پزشكي

20 واحد خوابگاه متأهلین علوم پزشکی در همدان افتتاح می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از افتتاح 20 واحد خوابگاه متأهلین با رویکرد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در آینده ای نزدیک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان محمدمهدی مجذوبی ظهر امروز در جلسه ستاد جوانی جمعیت دانشگاه با اشاره به لزوم ایجاد حساسیت در جامعه و دغدغه مندی در پرسنل بهداشت و درمان اظهار کرد: باید بپذیریم جامعه دچار چالش جوانی جمعیت شده و آینده کشور با این چالش دچار مخاطره خواهد شد بنابراین لازم است با نگاهی فراسازمانی در این موضوع تلاش کنیم.

وی بیان کرد: دانشگاه در ساختار خود احداث 110 واحد خوابگاه متأهلین را دستور کار قرار داده که 30 واحد افتتاح شده و 20 واحد دیگر به زودی به افتتاح می رسد و ساخت 60 واحد دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

مرکز تحقیقات مادر و کودک مکلف به بررسی علل ناباروری  رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان بر مأموریت گرایی مراکز تحقیقاتی دانشگاه تأکید و بیان کرد: مراکز تحقیقاتی دانشگاه باید به مسائل مهم سلامت جامعه از جمله موضوع جمعیت، نازایی، سقط جنین و .

ورود کنند تا نتایج تحقیقات و فعالیت آنها در رفع چالش های بهداشت و درمان در جامعه به کار گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه آمار نازایی استان از 10 درصد به 15درصد رسیده است گفت: چنانچه بررسی ها و تحقیقات دانشگاهی در این مهم به کار گرفته شود و علل ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 واحد خوابگاه متأهلین علوم پزشکی در همدان افتتاح می شود

20 واحد خوابگاه متأهلین علوم پزشکی در همدان افتتاح می شود