مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:152023-01-09سياسي

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی


مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آماده سازی و ارتقای ایمنی 39شناور با ظرفیت بیش از چهارهزار صندلی جهت استقبال از مسافران و گردشگران دریایی در دور نخست سفرها (بهمن ماه) خبر داد.

- بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آماده سازی و ارتقای ایمنی 39شناور با ظرفیت بیش از چهارهزار صندلی جهت استقبال از مسافران و گردشگران دریایی در دور نخست سفرها (بهمن ماه) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین عباس نژاد با بیان اینکه 90 درصد سفرهای دریایی دربنادر این استان به عنوان پایتخت سفرهای دریایی انجام می گیرد، گفت: 39 فروند شناور با ظرفیت 4 هزار و 200 صندلی آماده جابه جایی مسافران و گردشگران از بنادر مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان در نیمه دوم سال پذیرای میلیون ها مسافر دریایی است، ادامه داد: این تعداد شناور در مسیرهای دریایی بندرعباس به قشم و بالعکس، بندرعباس به هرمز، قشم به هرمز و بالعکس، بندرعباس به ابوموسی، قشم و لارک و بالعکس درحال رفت و آمد هستند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با بیان اینکه 2 روز در هفته شناور در مسیر بندرعباس ابوموسی و بالعکس رفت و آمد می کند، گفت: درحال حاضر 16 لندینگ کرافت نیز با ظرفیت 720 دستگاه خودرو به صورت 24 ساعته در مسیر بندر پل به لافت و بلعکس خدمات رسانی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی

آمادگی بنادر هرمزگان برای استقبال از مسافران دریایی