مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 13:402023-01-09اقتصادي

ارائه خدمات به شرکت های تولیدی در حوزه مواد پلیمری و شیمیایی


یکی از شرکت های دانش بنیان مستقر در برج فناوری امیرکبیر به منظور ارائه خدمات به سایر شرکت ها، خدماتی در زمینه امکان سنجی، راه اندازی و بهینه سازی خط تولید صنعتی ارائه می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مهران فقفوری، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: شرکت ما در حوزه تحقیق و توسعه، راه اندازی و بهینه سازی خط تولید مواد پلیمری و شیمیایی با سابقه نزدیک به یک دهه فعالیت می کند.

وی افزود: این شرکت توانسته تاکنون پروژه های مرتبط با تولید مواد شیمیایی و پلیمری وارداتی همراه با راه اندازی خط تولید آن در داخل کشور را به سرانجام برساند.

فقفوری با تاکید بر اینکه این شرکت آماده ارائه خدمات به همه شرکت ها بر اساس نیازشان است، گفت: هر شرکتی می تواند جهت تولید محصول جدید، بهینه سازی و اصلاح محصولات و خط تولید مورد نیاز خود از این شرکت مشاوره دریافت کند.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان تاکید کرد: شرکت ما خدماتی در قالب فایل امکان سنجی، راه اندازی خط تولید پایلوت و صنعتی به شرکت ها ارائه می دهد.

وی درباره خدمات امکان سنجی این شرکت گفت: امکان سنجی این شرکت در قالب تجزیه و تحلیل از کلیه فاکتورهای مربوط به پروژه مانند ملاحظات اقتصادی، فنی، حقوقی و برنامه ریزی به منظور بررسی احتمال موفقیت در اجرای پروژه به شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به شرکت های تولیدی در حوزه مواد پلیمری و شیمیایی

ارائه خدمات به شرکت های تولیدی در حوزه مواد پلیمری و شیمیایی