مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 14:102023-01-09ورزشي

مشاوره غلط به نفت آبادان؟ / بازیکنان خارجی نیامده در راه بازگشت به خانه


باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی اقدام به جذب دو بازیکن خارجی داشته است که این بازیکنان به دلیل نداشتن شاخصه های لازم از نظر سازمان لیگ برای بازی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران، - ایسنا/خوزستان باشگاه صنعت نفت آبادان در حالی اقدام به جذب دو بازیکن خارجی داشته است که این بازیکنان به دلیل نداشتن شاخصه های لازم از نظر سازمان لیگ برای بازی در لیگ حرفه ای فوتبال ایران، باید به کشورهای شان برگردند.

یک مدافع اروگوئه ای، یک مهاجم کروات و یک هافبک عراقی با نظر ادسون تاوارس برای تقویت تیم نفت آبادان جذب شدند اما در حالی که سه هفته از حضور مدافع اروگوئه ای و یک هفته از حضور مهاجم کروات می گذرد، این دو بازیکن به دلیل این که فاقد شاخصه های بازی در لیگ برتر ایران هستند باید علی رغم هزینه های فراوانی که جهت حضور آن ها در آبادان شده است، این شهر را ترک کنند.

بازیکنان خارجی برای بازی در سطح اول لیگ حرفه ای ایران باید دارای شاخصه هایی باشند؛ مدافع اروگوئه که براساس قانون جزو بازیکنان آمریکای جنوبی محسوب می شود باید حداقل در سه فصل گذشته عضویت در دو رده بالای مسابقات کشور مبدأ را داشته باشد .

اما این بازیکن علی رغم این که تست های پزشکی را در ایران پشت سر گذاشته است، هنوز تکلیفش برای بازی در ایران مشخص نیست زیرا در شش هفت ماه اخیر برای هیچ تیمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره غلط به نفت آبادان؟ / بازیکنان خارجی نیامده در راه بازگشت به خانه

مشاوره غلط به نفت آبادان؟ / بازیکنان خارجی نیامده در راه بازگشت به خانه