مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:312023-01-09اقتصادي

آخرین قیمت ها در بازار روغن موتور؛ کمبود و گرانی به این محصول رسید؟!


بازار روغن موتور از ابتدای سال جاری با نوسان در عرضه و قیمت محصولات همراه بود و با اعتراض تولیدکنندگان به افزایش قیمت مواد اولیه، شاهد افزایش 25 درصدی قیمت ها در خردادماه بودیم؛ - جی پلاس ؛ اقتصاد نیوز نوشت: مکانیسم های اقتصادی نادرست در بازارهای کشور این بار به بازار روغن موتور رسیده و باعث کمبود و گرانی این محصول شده است.

بازار روغن موتور از ابتدای سال جاری با نوسان در عرضه و قیمت محصولات همراه بود و با اعتراض تولیدکنندگان به افزایش قیمت مواد اولیه، شاهد افزایش 25 درصدی قیمت ها در خردادماه بودیم؛ اما این میزان افزایش، رضایت خاطر تولید کننده ها را فراهم نکرد و آنها در مخالفت با این نرخ اقدام به کاهش عرضه کردند که به روند صعودی قیمت ها منجر شد.

کاهش عرضه از سوی تولیدکنندگان سبب کمبود روغن موتور، محصولات تقلبی و اعمال قیمت های سلیقه ای، سبب نارضایتی مردم و دخالت وزارت صمت در این زمینه شد؛ این وزارتخانه اعلام کرد که محصولات باید با نرخ درج شده روی کالاها به فروش برسد و غیر از این تخلف است.

اظهارنظر صفدری، مدیرکل دفتر صنایع شیمیایی پلیمری وزارت صمت در خصوص کاهش تولید روغن موتور در آذر ماه نسبت به ماه قبل در کنار نوسانات قیمتی که از ابتدای سال جاری در عرضه و قیمت این کالا وجود داشته نیز زنگ خطر التهاب بیشتر بازار را در آینده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین قیمت ها در بازار روغن موتور؛ کمبود و گرانی به این محصول رسید؟!

آخرین قیمت ها در بازار روغن موتور؛ کمبود و گرانی به این محصول رسید؟!