مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 16:452023-01-09سياسي

برخورد قاطع با مصادیق ترک فعل دستگاه های متولی حوزه آرد و نان


رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: در برخورد با ترک فعل مدیران متخلف حوزه آرد و نان هیچگونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الإسلام رضا براتی زاده ظهر دو شنبه در نشست شورای قضایی خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت شفافیت حوزه ارد و نان، اظهار کرد: به نظر می رسد در کنار وجود ضعف های نظارتی یکی دیگر از مهمترین عواملی که باعث ناکارآمدی برنامه های بازدارنده در مسیر توزیع خارج از شبکه آرد و نان می شود عمدتاً از عدم شفافیت و وجود ابهام ناشی می شود.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی صیانت از حقوق عامه را از جمله رسالت های ذاتی و قانونی دستگاه قضایی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه قضایی بر خلاف دیگر نهادها و سازمان های اجرایی هم به لحاظ ساختاری و هم از حیث تشکیلاتی به حدی توان دارد که بتواند با جدیت با مصادیق ترک فعل مدیران متخلف برخورد کند.

وی افزود: طبعاً در این خصوص هیچگونه اغماض و مماشات در کار نخواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه مدیریت وضعیت آرد و نان آنچه به دستگاه قضایی مربوط می شود این است که دستگاه های ذی ربط را در ایفای وظایف و عمل به تعهدات و تکالیف قانونی خود ملزم می سازد.

براین زاده گفت: اجازه نمی دهیم این روند نادرست که باعث عدم دسترسی بهتر و سریع مردم به نان باکیفیت و بدون معطلی در صف نانوایی ها می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با مصادیق ترک فعل دستگاه های متولی حوزه آرد و نان

برخورد قاطع با مصادیق ترک فعل دستگاه های متولی حوزه آرد و نان