مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 18:252023-01-09سياسي

ایجاد 5430 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: برای 5 هزار و 430 نفر از مددجویان و سایر نیازمندان در 9 ماهه سال جاری اشتغال پایدار ایجاد شده است تا بتوانند با تکیه بر توانایی های خود به خودکفایی برسند.

- علیرضا حسین نژاد 19 دی با اشاره به اینکه مددجویان و سایر نیازمندان پس از فراگیری آموزش های لازم شغلی وارد بازار کار می شوند، گفت: 5430 نفر از مددجویان در سال جاری پس از شرکت در دوره های آموزشی و دریافت تسهیلات قرض الحسنه، شغل مورد نظر خود را ایجاد کرده اند.

وی با بیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار به رفع مشکلات گسترده خانوار تحت حمایت کمک می کند، افزود: کار و فعالیت، موجب شکوفایی استعدادهای نهفته مددجویان شده و تاثیربسزایی در کیفیت زندگی آنها دارد.

حسین نژاد با اشاره به اینکه 270 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال زایی در 9 ماهه سال جاری پرداخت شده است، بیان کرد: تلاش داریم با یاری بانک های عامل بتوانیم صددرصد منابع بانکی را به منظور خوداتکایی خانوار تحت حمایت جذب کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل ضمن قدردانی از اقدامات موثر بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان، گفت: تلاش داریم با همکاری مضاعف بانک های عامل بتوانیم برای تعداد بیشتری از مددجویان تحت حمایت فرصت های شغلی جدید ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد 5430 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی

ایجاد 5430 فرصت شغلی جدید برای مددجویان اردبیلی