مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 22:302023-01-09سياسي

جامعه دانشگاهی اروپا و جهان در مقابل تنش زایی های مذهبی بایستد


ما از جامعه دانشگاهی و آزادی خواه در سراسر جهان و بخصوص اروپا می خواهیم تا در برابر این تلاش های تنش زا که موجب شورش و غضب میلیونها انسان می گردد بایستند.

- ایسنا/قم معاون دانشگاه ادیان بیان کرد: ما از جامعه دانشگاهی و آزادی خواه در سراسر جهان و بخصوص اروپا می خواهیم تا در برابر این تلاش های تنش زا که موجب شورش و غضب میلیونها انسان می گردد بایستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی تسخیری معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب امروز 19 دی ماه در گفت وگو با خبرنگاران در پی اهانت مجله شارلی ابدو به مقدسات مسلمانان و مقام منیع ولایت و مرجعیت دینی گفت:بدون شک توهین صورت گرفته نسبت به مرجعیت شیعه و رهبری به عنوان یک حرکت نژادپرستانه ودون است، و مقدسات و احساسات میلیونها انسان را جریحه دار نموده است.

معاون ارتباطات و امور بین الملل دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: بر خلاف خط مشی و شعار این هفته نامه (که مدعی چپ گرایی وطنز آمیز وضد نژاد پرستی است)،توهین به مقام رهبری یک عمل پست وبزدلانه است.

وی افزود: گرچه این عمل از یک مجله کم ارزش و کم تیراژی سر زده است، اما همان گونه که از سابقه این مجله پیداست، براساس یک طرح حساب شده ای،گاه وبی گاه فتنه سازی کرده، و جامعه بشری را دچار چالش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جامعه دانشگاهی اروپا و جهان در مقابل تنش زایی های مذهبی بایستد

جامعه دانشگاهی اروپا و جهان در مقابل تنش زایی های مذهبی بایستد