مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 00:452023-01-09فرهنگي

شعر اعتراضی زنان در مجله «وزن دنیا»


شماره بیست و چهارم مجله ی «وزن دنیا» با مروری بر تحولات و دستاوردهای شعر اعتراضی ـ انتقادی زنان در دو دهه اخیر و تحلیلی بر جهان شعری شاعران متولد دهه هشتاد منتشر شد.

- شماره بیست و چهارم مجله ی وزن دنیا با مروری بر تحولات و دستاوردهای شعر اعتراضی ـ انتقادی زنان در دو دهه اخیر و تحلیلی بر جهان شعری شاعران متولد دهه هشتاد منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرمقاله این شماره به قلم پوریا سوری، با عنوان رمزی به شعر ، آغاز کننده مطالب این مجله است.

سپس در بخش یاد این شماره یادداشت هایی در وداع با یدالله رویایی با عنوان دربی رویایی نوشته سپیده جدیری، مفتون امینی با تیتر از صاحب خانه های شعر امروز نوشته علیرضا بهرامی، محمد شعبانی با عنوان شاعر، مرگ خویش می داند نوشته رادقنبری و جلال خسروی با تیتر موجیم که آسودگی ما عدم ماست نوشته یداله شهرجو را می خوانیم.

در این شماره از شاعران استان های تهران، کرمان، مازندران، مرکزی، هرمزگان، همدان و شاعران آن سوی مرزها هم می توانیم شعر بخوانیم.

در بخش تعریف و تبصره شماره 24، در پرونده ای مفصل به مرور تحولات و دستاوردهای شعر اعتراضی ـ انتقادیِ زنان ایران در دو دهه ی اخیر پرداخته شده است.

میترا فردوسی در گفت وگویی با محمدحسین دلال رحمانی، مفهوم شعر اعتراضی و فرم ها و مضامین آن در شعر فارسی را مورد بررسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعر اعتراضی زنان در مجله «وزن دنیا»

شعر اعتراضی زنان در مجله «وزن دنیا»