مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 01:502023-01-09سياسي

وعده نمایندگان وزارت نیرو برای پیگیری مشکلات 2 سد لرستان


نمایندگان وزارت نیرو در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان وعده پیگیری مشکلات دو سد «معشوره» و «بختیاری» را دادند و اعلام کردند که فرازبند «معشوره» تا اردیبهشت 1402 احداث می شود.

- خرم آباد- نمایندگان وزارت نیرو در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان وعده پیگیری مشکلات دو سد معشوره و بختیاری را دادند و اعلام کردند که فرازبند معشوره تا اردیبهشت 1402 احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نمایندگان وزارت نیرو روز یکشنبه با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، آخرین جزییات و اقدامات در رابطه با دو پروژه سد سازی لرستان یعنی معشوره و بختیاری را اعلام کردند.

در این دیدار مرادی و هنربخش آغاز مطالعه سد معشوره در سال 1350 را یادآور شدند و تغییر در میزان تخصیص بودجه و وجود خشکسالی های متوالی در طول سالیان گذشته را از مهم ترین دلایل تأخیر در ساخت سد معشوره در طول دهه گذشته عنوان و بر پیگیری جدی برای تکمیل هر چه سریع تر این طرح تاکید کردند.

همچنین نمایندگان وزارت نیرو آخرین تصمیمات درباره مختصات سد معشوره را چنین برشمردند که حجم کل سد معشوره 990 میلیون متر مکعب، ارتفاع سد 119 متر، احداث دو نیروگاه 70 مگاواتی، 185 میلیون متر مکعب تخصیص آب، آبیاری زمین های زیر دست سد و ایجاد هزار شغل مستقیم است و که تا کنون 300 نفر که اکثریت آنها بومی هستند م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده نمایندگان وزارت نیرو برای پیگیری مشکلات 2 سد لرستان

وعده نمایندگان وزارت نیرو برای پیگیری مشکلات 2 سد لرستان