مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 07:552023-01-10سياسي

اعتبارات ملی برای خروج چالدران از محرومیت تخصیص یابد


امام جمعه چالدران با اشاره به نبود جاده رسمی در این شهرستان، گفت: نبود جاده مواصلاتی مناسب و رسمی در چالدران موجب شده تا این شهرستان محروم بماند، - بنابراین لازم است تا مسئولین کشوری اعتبارات ملی برای خروج این شهرستان از محرومیت اختصاص دهند.

حجت الاسلام سیفعلی محمدزاده در گفت و گو با ایسنا با اشاره به نزدیکی چالدران به مرز ترکیه اظهار کرد: مسئولین شهرستانی و استانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرده اند هیچ کدام از جاده های مواصلاتی این شهرستان رسمی نیست و همگی جاده فرعی و درجه 2 هستند.

نبود جاده مواصلاتی و رسمی موجب شده است تا این شهرستان در هیچ حوزه ای آنگونه که باید و شاید به توسعه نرسد و محروم و مظلوم واقع شود.

خطیب جمعه شهرستان چالدران عنوان کرد: شهرستان چالدران طبق تقسیمات کشوری دارای بیش از 200 روستا و دو بخش مرکزی و دشتک است و از نظر تاریخی، زیرساخت ها و آثار قابل توجهی دارد.

کلیسای تادئوس مقدس که به قره کلیسا نیز شهرت دارد در این شهرستان قرار دارد، بسیاری از مورخان نخستین کلیسای جامع جهان مسیحیت محسوب می شود و همین مکان خود می تواند زمینه حضور بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی باشد.

حجت الاسلام محمدزاده بیان کرد: همچنین این شهرستان از لحاظ معدنی نیز دارای پتانسیل و ظرفیت های زیادی است اما به دلیل نبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبارات ملی برای خروج چالدران از محرومیت تخصیص یابد

اعتبارات ملی برای خروج چالدران از محرومیت تخصیص یابد