مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 10:302023-01-10فرهنگي

داریوش خنجی نامزد انجمن فیلمبرداران آمریکا شد


انجمن فیلمبرداران آمریکا فهرست نامزدهای سال 2023 اعلام کرد و داریوش خنجی نیز برای فیلم «باردو» یکی از نامزدهای دریافت جایزه اصلی است.

- انجمن فیلمبرداران آمریکا فهرست نامزدهای سال 2023 اعلام کرد و داریوش خنجی نیز برای فیلم باردو یکی از نامزدهای دریافت جایزه اصلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، سی و هفتمین دوره جوایز سالانه انجمن فیلمبرداران سینمای آمریکا فهرست نامزدهای خود را اعلام کرد و در بخش بهترین فیلمبرداری فیلم بلند، داریوش خنجی برای فیلم باردو ؛ راجز دیکینز برای فیلم امپراتوری نور ؛ گِرِگ فریزر برای فیلم بتمن ، کلودیو میراندا برای تاپ گان: ماوریک و ماندی واکر هم برای فیلمبرداری فیلم الویس نامزد دریافت جایزه شده اند.

داریوش خنجی فیلمبردار 67 ساله ایرانی- فرانسوی که هم اکنون در حال همکاری با بونگ جون-هو کارگردان فیلم اَنگل در فیلم جدید او به نام Mickey 7 است، پیش از این نیز سه بار برای فیلم های هفت (1995) ساخته دیوید فینچر و اویتا (1996) از آلمن پارکر و مهاجر (2015) به کارگردانی جیمز گری نامزد جایزه انجمن فیلمبرداران آمریکا شده است.

او با کارگردانان بزرگی چون ژان پیر ژونه (اغذیه فروشی، شهر بچه های گمشده، بیگانه: رستاخیز)، برناردو برتولوچی (زیبایی ربوده شده)، دنی بویل (ساحل)، سیدنی پولاک (مترجم)، وودی آلن (نیمه شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داریوش خنجی نامزد انجمن فیلمبرداران آمریکا شد

داریوش خنجی نامزد انجمن فیلمبرداران آمریکا شد