مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:052023-01-10سياسي

برگزاری 56 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی


مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 56 عنوان برنامه طی هفته گرامیداشت مقام زن در استان برگزار می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: 56 عنوان برنامه طی هفته گرامیداشت مقام زن در استان برگزار می شود.

موسویان امروز 20دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات بسیج زنان برگزار شد، با اشاره به برگزاری 56 عنوان برنامه در هفته گرامیدشت مقام زن از 23 تا 29 دی ماه ، در سطح استان ادامه داد: برگزاری پویش اهدای خون، برگزاری رزمایش جهاد گران فاطمی، تجلیل از مادران شهدا، تجلیل از زنان کار آفرین و فعال حوزه دانش بنیان، حضور 80 گروه مشاوره در مناطق محروم و حاشیه نشین و برگزاری مسابقات از برنامه های است که در هفته زن در سطح استان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: هدف ازبرگزاری برنامه های هفته زن را نمایش همدلی و اقتدار خانواده ایرانی با رویکرد تفکر ایرانی وتکریم زن مسلمان و معرفی الگوی ایرانی و اسلامی با تاکید بر نقش زنان ومادران ، بصیرت افزایی ، آگاهی بخشی عمومی و گسترش وانتقال ارزش های دینی به نسل دوم و سوم است.

مسئول جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی با تاکید به اینکه آموزش ومهارت بخشی در جهت اشتغال از اهداف بسیج زنان است، خاطر نشان کرد: در حل حاضر بیش از 800کار آفرین زن در سطح استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 56 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی

برگزاری 56 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت روز زن در آذربایجان غربی