مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 11:302023-01-10اقتصادي

ثبت چندین دستاورد علمی در حوزه فراورده های زنبور عسل


یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی موفق به ثبت چندین دستاورد علمی در زمینه فرآورده های زنبور عسل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، یک شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، به عنوان اولین مجموعه تولیدی کشور در حوزه عرضه انواع عسل با رتبه های غذایی ، دارویی-غذایی و دارویی ، موفق به ثبت چندین دستاورد علمی در زمینه فرآورده های زنبور عسل شد.

ثبت اختراع و کسب دانش فرایند تولید مکمل گرده گل زنبور عسل (دارای شناسنامه اصالت، سلامت، کیفیت و منشاء گیاهی) و همچنین ثبت اختراع دانش فنی رتبه بندی و تولید عسل دارویی-درمانی (دارای اصالت، سلامت، کیفیت و منشاء گیاهی)، دو نمونه از موفقیت های این واحد دانش بنیان در چرخه صنعتی کشور است که توانسته مجوز آنها را از سازمان غذا و دارو کسب و اخذ کند.

در ادامه فعالیت های این مجموعه دانش بنیان در عرصه صنعت و اقتصاد کشور، در حوزه تدوین و نگارش قوانین و استانداردهای ملی و بین المللی در زمینه فرآورده های زنبور عسل نیز دستاوردهای متعدد و متنوعی را کسب کرده و قرار است مرکز تحقیقات فرآورده های زنبور عسل را در دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت چندین دستاورد علمی در حوزه فراورده های زنبور عسل

ثبت چندین دستاورد علمی در حوزه فراورده های زنبور عسل