مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 12:052023-01-10سياسي

مطهری: اقدام نشریه فرانسوی تفسیر دوگانه غرب از «آزادی بیان» است


یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را از نشانه های بارز تفسیر دوگانه «آزادی بیان» در غرب دانست.

- مطهری: اقدام نشریه فرانسوی تفسیر دوگانه غرب از آزادی بیان است یک عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را از نشانه های بارز تفسیر دوگانه آزادی بیان در غرب دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردشیر مطهری در رابطه با توهین نشریه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب، ضمن محکومیت این اقدام توهین آمیز با اشاره به سابقه سیاه نشریه فرانسوی در تعرض به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، قرآن کریم و دین مبین اسلام، گفت: این نشریه که قبلا به عنوان یکی از مجریان پروژه اسلام هراسی ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص) را مورد توهین قرار داده بود، اینک در راستای پروژه ایران هراسی به مرجعیت دینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی توهین نموده است.

وی گفت و گو و رایزنی رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی، وزرای خارجه پاکستان، کویت و الجزایر در خصوص محکومیت توهین نشریه فرانسوی به مرجعیت دینی و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط رژیم صهیونیستی و تأکید آنان بر ضرورت اقدام موثر سازمان همکاری اسلامی، جوامع و دولت های مسلمان در خصوص برخورد با این گونه اقدامات ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: اقدام نشریه فرانسوی تفسیر دوگانه غرب از «آزادی بیان» است

مطهری: اقدام نشریه فرانسوی تفسیر دوگانه غرب از «آزادی بیان» است