مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:252023-01-10سياسي

هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» 23 دی با حضور قالیباف در خمین افتتاح می شود


رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) از برپایی هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» خبر داد و گفت: این مراسم جمعه 23 دی ماه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و جمعی از اعضای بیت حضرت امام (ره)، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علی کمساری، رییس مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در نشست خبری هفته فرهنگی بر آستان آفتاب اظهار داشت: مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) در طول سه دهه فعالیت مأموریت و برنامه های متعددی را تاکنون اجرایی کرده است.

در دهه نخست و سال های ابتدایی تأسیس، مؤسسه تنظیم نشر آثار امام (ره) ماموریت ذاتی خود که جمع آوری، دسته بندی، تنظیم و حفظ آثار حضرت امام (ره) بوده مبادرت کرده و در این مسیر به گواه کارشناسان به خوبی این مأموریت را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه ما اکنون هزاران سند از آثار امام (ره) از سخنرانی تا نامه محرمانه داریم، تصریح کرد: این آثار و منابع مربوط به سال ها مبارزه حضرت امام خمینی (ره) با نظام شاهنشاهی و پس از آن یعنی پیروزی انقلاب اسلامی است.

جمع آوری هزاران اثر از امام خمینی (ره) پشتوانه ای در حوزه شناخت اندیشه ایشان است حجت الاسلام کمساری با بیان اینکه هزاران کتاب، مقاله، مجله و محصولاتی از این دست جمع آوری شده که به عنوان پشتوانه در حوزه شناخت و آشنای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» 23 دی با حضور قالیباف در خمین افتتاح می شود

هفته فرهنگی «بر آستان آفتاب» 23 دی با حضور قالیباف در خمین افتتاح می شود