مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 13:302023-01-10اقتصادي

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش


رییس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص 300 میلیارد تومان از محل ماده (56) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.

- شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص 300 میلیارد تومان از محل ماده (56) برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.

محمد کعب عمیر در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه کشور احداث بیمارستان شهرستان تازه تأسیس کرخه، تکمیل بیمارستان شهدای شوش، فاضلاب شهر شوش، جاده عبدالخان - بستان (طریق الحسین) و پروژه طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) پیگیری شد.

وی به تکمیل پروژه بیمارستان جدید شوش اشاره کرد و گفت: رییس سازمان برنامه و بودجه با اختصاص 300 میلیارد تومان از محل ماده (56) تسهیلات بانکی برای تکمیل هرچه سریع تر بیمارستان شهدای شوش موافقت کرد.

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس با بیان اینکه شهرهای شوش و کرخه از داشتن شبکه فاضلاب شهری محروم هستند، افزود: با پیگیری های صورت گرفته در نشست با رییس سازمان برنامه و بودجه نیز دستور استفاده از ماده (56) تسهیلات بانکی برای اجرای فاضلاب شهری شوش داده شد.

کعب عمیر بیان کرد: پیگیری های زیادی برای پروژه طرح توسعه حرم دانیال نبی (ع) شهر شوش انجام شده که علاوه بر موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای مشارکت برای تکمیل هرچه سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش

اختصاص 300 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان شهدای شوش