مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:002023-01-10اجتماعي

حضور دانش آموزان استثنایی در پایگاه های تابستانی


با هدف گسترش فعالیت های قرآنی، پرورشی، فرهنگی، اردویی، مشاوره ای، حمایتی و مددکاری، توافق نامه همکاری معاونت پرورشی و فرهنگی با سازمان آموزش و پرورش استثنایی منعقد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تفاهم نامه در راستای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بند 4 ماده 2 فصل نامه آموزش و پرورش استثنایی کشور نظر به ضرورت تعامل و همکاری درون بخشی جهت هم افزایی، گسترش و انجام مطلوب برنامه ها و فعالیت پرورشی و فرهنگی منعقد شده است.

در بخشی از متن تفاهم نامه این همکاری آمده است: همکاری دو جانبه به منظور گسترش فعالیت های قرآنی، پرورشی، فرهنگی، اردویی، مشاوره ای، حمایتی و مددکاری در راستای ماموریت و وظایف دو حوزه و بر مبنای مفاد این توافقنامه از تاریخ امضا به مدت 3 سال شمسی است.

همچنین در این سند، بر بهره مندی از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود در معاونت و سازمان، تشکیل کارگروه های تخصصی مرتبط با حوزه های کاری مشترک، همکاری در نیازسنجی و تعیین اولویت های آموزشی و پژوهشی، انجام پژوهش ها و برگزاری همایش ها و سمینارهای مشترک، تدوین برنامه توانمندسازی مشاوران برای افزایش مهارت های تخصصی ویژه در خصوص دانش آموزان استثنایی تاکید شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان استثنایی در پایگاه های تابستانی

حضور دانش آموزان استثنایی در پایگاه های تابستانی