مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:052023-01-10بين الملل

هاروارد در حمایت از اسراییل، قید همکاری با چهره مطرح آمریکایی را زد


هاروارد پیشنهاد خود برای جذب «کنت روث» چهره شناخته شده آمریکایی در این دانشگاه را به دلیل انتقادات او از رژیم صهیونیستی پس گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، اقدام دانشگاه هاروارد علیه همکاری با کنت روث که تا سال گذشته میلادی ریاست سازمان دیده بان حقوق بشر را برعهده داشت، خبرساز شده است.

منابع رسانه ای غربی در گزارش های مختلف از اقدام جنجالی مسئولان دانشگاه مطرح آمریکایی علیه یک شهروند 67 ساله و شناخته شده این کشور به دلیل مواضع وی در انتقاد از رژیم صهیونیستی خبر دادند.

خبرگزاری آسوشیتدپرس ، هاروارد پیشنهاد خود به یک کنشگر برجسته حقوق بشری را پس گرفت.

طبق گزارش این رسانه آمریکایی، قرار بود دانشگاه هاروارد این چهره شناخته شده آمریکایی را به عنوان عضو مرکز کار برای سیاستگذاری حقوق بشر در مدرسه کندی هاروارد جذب کند.

کنت روث رییس سال های 1993 تا 2022 سازمان دیده بان حقوق بشر مستقر در نیویورک اعلام کرد که دلیل این اقدام هاروارد، انتقادات این سازمان از اقدامات و مواضع رژیم صهیونیستی بوده است.

تنها چند هفته از ارائه پیشنهاد هاروارد به کنت روث که او هم قبول کرده بود، گذشت اما از هاروارد با او تماس گرفتند و گفتند که داگلاس المندورف رییس دانشگاه با تایید این پیشنهاد مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاروارد در حمایت از اسراییل، قید همکاری با چهره مطرح آمریکایی را زد

هاروارد در حمایت از اسراییل، قید همکاری با چهره مطرح آمریکایی را زد