مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 15:252023-01-10سياسي

پویش «هیس طوری» در مدارس اردبیل اجرا می شود


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پویش ملی کتابخوانی «هیس طوری» با هدف آگاه سازی تاریخ استعمار و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس اردبیل اجرا می شود.

- اردبیل-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: پویش ملی کتابخوانی هیس طوری با هدف آگاه سازی تاریخ استعمار و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس اردبیل اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدغلامحسن خلیلی موسوی بعدازظهر سه شنبه در نشست شورای پرورشی این اداره کل اظهار کرد: پویش ملی کتابخوانی هیس طوری با هدف آگاه سازی تاریخ استعمار، استقلال طلبی جوامع و دستاوردهای انقلاب اسلامی در مدارس اردبیل اجرا می شود.

وی افزود: اجرای این پویش در بستر شاد نیز فراهم شده است و دانش آموزان می توانند پس از مطالعه کتاب در آزمون شرکت کنند و ضمن ارائه نظر به کنشگری در چهار قالب، ساخت پادکست یا عکس نوشت، نقاشی کمیک و تصویرسازی اقدام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: پویش هیس طوری نه تنها زمینه مطالعه و کتابخوانی را برای دانش آموزان دهه هشتادی فراهم کرده است بلکه دانش آموزان با زبان ساده و روان می توانند نسبت به وقایع تاریخ استعمارگری در کشورهای جهان اطلاع پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «هیس طوری» در مدارس اردبیل اجرا می شود

پویش «هیس طوری» در مدارس اردبیل اجرا می شود