مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 دی 1401 ساعت 18:252023-01-10ورزشي

جام مسابقات حذفی باشگاه ها شگفتی ساز است


مربی تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز از مسابقات جذفی حذفی باشگاه های کشور به عنوان جام شگفتی ساز یاد و شرایط تیمش را برای بازی ها خوب توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید طالبی شامگاه سه شنبه در نشست خبری پیش از بازی مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور برابر نساجی از جام حذفی فوتبال به عنوان جام شگفتی ساز یاد کرد و گفت: تیم ها در این جام شگفتی سازی خواهند کرد و فجر سپاسی نیز با نگرش حرفه ای تلاش می کند در روند مثبت جام حذفی گام بردارد.

وی بااظهار اینکه بازی ها و شرایط جام حذفی سخت است، افزود: در حال حاضر شرایط تیم خوب است و امیدواریم با بازی خوب و جوانمردانه و خوب بتوانیم به خواسته هایمان دست یابیم.

وی درباره فرایند بازی ها نیز گفت: حضور کمرنگ هواداران روی بازی ها تأثیر گذاشته است زیرا تماشاگران خوب نساجی و شیراز زبانزد هستند و وجود آنها در کنار تیم می تواند به سطح کیفی بازی ها کمک می کند.

طالبی با اظهار اینکه بخش زیادی از تیم ها به دلیل نبود هواداران و تماشاگران در ورزشگاه ها متضرر شدند، گفت: امیدواریم شرایط به گونه ای شود تا تیم ها بتوانند از حضور هواداران بهره برند.

مربی تیم فجر سپاسی شیرازی درباره بازی با نساجی گفت: این دو تیم در کارنامه خود رزومه خوبی در جام حذفی و قهرمانی جام دارند و فجر سپاسی دوباره تا فینال و نایب قهرمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جام مسابقات حذفی باشگاه ها شگفتی ساز است

جام مسابقات حذفی باشگاه ها شگفتی ساز است