مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 08:502023-01-11اجتماعي

اعلام وضعیت ترافیکی تهران در روز برفی و آماده باش پلیس راهور


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح برفی را تشریح کرد و از آمادگی کامل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در هنگام بارش ها خبر داد.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ وضعیت ترافیک معابر پایتخت در صبح برفی را تشریح کرد و از آمادگی کامل ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای مدیریت ترافیک در هنگام بارش ها خبر داد.

  سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر تهران در روز چهارشنبه گفت: برابر رصد انجام شده از وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در مرکز هوشمند کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ و نیز گزارش دریافتی از ماموران مستقر پلیس راهور در معابر، ترافیک صبحگاهی در شهر تهران از حوالی ساعت 6:30 صبح امروز آغاز شده و تا حدود ساعت 7:30 به اوج خود رسید و در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که به مرور در حال کاسته شدن از حجم این ترافیک است.

وی با بیان اینکه بارش برف و باران در معابر تهران و نیز سرمای هوا موجب افزایش حجم ترافیک می شود، گفت: درهمین راستا نیز از شهروندان می خواهیم که تا حد امکان از تردد غیرضروری پرهیز کنند و علاوه بر آن تا جایی که ممکن است از ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد در شهر استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام وضعیت ترافیکی تهران در روز برفی و آماده باش پلیس راهور

اعلام وضعیت ترافیکی تهران در روز برفی و آماده باش پلیس راهور