مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:252023-01-11ورزشي

امیدوارم نحوه انتخابی بوکس درست شود


ملی پوش بوکس کرمانشاه با انتقاد از شیوه انتخابی درون اردویی تیم ملی برای اعزام به مسابقات برون مرزی در دوره گذشته، گفت: گاها تا لحظه پرواز هم نفر فیکس تیم ملی مشخص نبود که این مسئله باعث استرس بوکسورها می شد.

-   پوریا امیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تحولات اخیر در فدراسیون بوکس، اظهار کرد: امیدواریم در دوره جدید فدراسیون، حق هایی که از بوکس گرفته شد، دوباره پس گرفته شود و شاهد کارهای خوبی در این رشته باشیم.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته دور هم جمع شدن بزرگان و ریش سفیدان بوکس را دیدیم، اتفاق خوبی که در دوره های قبل نیفتاده بود که امیدوارم تداوم داشته باشد و به قول هایی که می دهند عمل کنند.

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی 2021 امارات با بیان اینکه به عنوان یک بوکسور ملی پوش انتظاراتی را از فدراسیون جدید دارم، عنوان کرد: اکثر بوکسورها از قشر طبقه پایین جامعه هستند، بنابراین در مسیر پر هزینه قهرمانی، خانواده هایشان نمی توانند چندان از نظر مالی آنها را تقویت کنند.

وی خاطرنشان کرد: تغذیه مناسب، مکمل ها و رفت و آمدها برای حضور در اردوها هزینه زیادی را بر دوش ملی پوشان می گذارد، برای همین انتظار داریم که فدراسیون از نظر مالی حامی باشد تا دغدغه ای جز مسابقات نداشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم نحوه انتخابی بوکس درست شود

امیدوارم نحوه انتخابی بوکس درست شود