مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 09:412023-01-11اقتصادي

آغاز ساخت 23600 مسکن ویلایی همزمان باحضور رییسی در یزد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، احسان خواجه رضایی شامگاه دیروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و در خصوص طرح نهضت ملی مسکن در این استان، اظهار کرد : تا این لحظه بالغ بر 118 هزار نفر در سامانه طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند از این تعداد  بالغ بر 46 هزار نفر تایید نهایی شدند.

وی افزود: با حضور رییس جمهور در یزد ساخت 23600 واحد مسکن ویلایی یک طبقه حیاط دار و سه خوابه، با عنوان پردیس زندگی در استان یزد برای بخشی از متقاضیان آغاز می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد گفت: بعد از مصوبه شورای مسکن استان یزد مبنی بر لغو آپارتمان سازی در طرح نهضت ملی مسکن تصمیم گرفته شد تا این طرح در استان به صورت واحدهای ویلایی ساخته و در اختیار متقاضیان قرار گیرد و متقاضیانی که قبلا پروژه های آپارتمانی را انتخاب کرده اند آخرین افرادی خواهند بود که در این طرح آپارتمان تحویل شان خواهد شد.

خواجه رضایی تصریح کرد: در حال حاضر با نهایی شدن زمین و طرح آماده سازی اراضی 377 هکتاری در شهر یزد 6000 نفر از متقاضیان با توجه به پیامک های اطلاع رسانی در این شهر می توانند شهرک پردیس زندگی را انتخاب نمایند و انشاء الله با نهایی شدن و طرح سایر زمین های مدنظر در شهر یزد طرح نهضت ملی مسکن در استان با شتاب بیشتری پیش خواهد رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 23600 مسکن ویلایی همزمان باحضور رییسی در یزد

آغاز ساخت 23600 مسکن ویلایی همزمان باحضور رییسی در یزد