مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:502023-01-11اجتماعي

تردد در جاده های گلستان روان است


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان گفت: در حال حاضر ردد در جاده های گلستان روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

- عادل مصدقی امروز چهارشنبه 21 دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: از بامداد روز دوشنبه که سامانه ناپایدار جوی فعالیت خود را در استان گلستان آغاز کرده تمهیدات لازم در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اندیشیده شده و راهداران و نیروهای راهداری آماده خدمت رسانی به مردم شدند.

وی با بیان اینکه در فعالیت سامانه سرد و بارشی اخیر، ظرفیت نیروهای انسانی و ماشین آلات با توجه به وسعت و شدت سرما افزایش یافته است، تصریح کرد: میزان بارندگی ها در سامانه سرد و بارشی اخیر 80 ساعت بود که 54 ساعت آن در قالب بارش برف پیش بینی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گلستان با اشاره به اینکه در حال حاضر جاده های استان گلستان باز است و تردد به صورت روان جریان دارد، تاکید کرد: با توجه به کاهش محسوس دما شاهد یخبندان و یخ زدگی جاده ها هستیم که در این راستا نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

مصدقی اضافه کرد: در نیمه شب گذشته دما در ارتفاعات شاهکوه و توسکستان به منفی 16 درجه رسید که به دنبال آن شاهد یخ زدگی جاده ها بودیم، با توجه به شرایط موجود مردم از سفرهای غیرضروری بپرهیزند و هنگام تردد در گردنه های برف گیر و کوهستانی از زنجیرچرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در جاده های گلستان روان است

تردد در جاده های گلستان روان است