مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 11:452023-01-11اقتصادي

فروش 2400 میلیارد تومان کالاهای دپو شده در بوشهر


رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سال جاری 2 هزار و 400 میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده در انبارها درآمد حاصل شده است.

- ایسنا/بوشهر رییس کل دادگستری استان بوشهر گفت: در سال جاری 2 هزار و 400 میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده در انبارها درآمد حاصل شده است.

مهدی مهرانگیز چهارشنبه 21 دی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذر با برگزاری جلسه های متعدد با مسئولان اموال تملیکی و بنادر و گمرکات استان بوشهر و رسیدگی به هزار و 408 پرونده موفق به درآمدزایی 2 هزار و 400 میلیارد تومان از بابت فروش کالاهای دپو شده ایم.

وی با اشاره به بازدید از پارکینگ های خودروهای توقیفی مواد مخدر تصریح کرد: دستور برگزاری مزایده خودروهای توقیفی داده شده است؛ به زودی مزایده 46 دستگاه خودرو برگزار و پرونده 265 خودروی باقی مانده نیز بررسی خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در رابطه با اقدامات اخیر دادگستری استان بوشهر در خصوص تعیین تکلیف کالاهای موجود در انبارهای اموال تملیکی استان، بیان کرد: با برگزاری مزایده بخشی از کالاهای موجود در گمرکات و انبارهای اموال تملیکی استان برگزار به فروش رفت.

مهر انگیز ادامه داد: در این مزایده 33 دستگاه ماشین آلات سنگین راهسازی، 30 دستگاه خودرو و بخشی از کالاهای متروکه و قاچاق موجود در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش 2400 میلیارد تومان کالاهای دپو شده در بوشهر

فروش 2400 میلیارد تومان کالاهای دپو شده در بوشهر