مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:052023-01-11ورزشي

آغاز رقابت های فوتبال 7 نفره قهرمانی کشور در کرمانشاه


رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور با حضور 9 تیم در کرمانشاه آغاز شد.

- عزت الله پرنیان رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به توقف چهارساله برگزاری رقابت های فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور، اظهار کرد: این رقابت ها پس از چندسال توقف، از امروز(21 دی) با حضور 9 تیم در کرمانشاه از سر گرفته شد.

وی تصریح کرد: کرمانشاه، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران، خراسان شمالی، کرمان، قم و زنجان استانهایی هستند که در این رقابت ها حضور دارند.

رییس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه این رقابت ها به مدت چهار روز در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود، افزود: روز 25 دی رقابت فینال بین دو تیم راه یافته به این مرحله برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در تلاشیم تا با این میزبانی زمینه ای فراهم کنیم تا خانواده هایی که دارای فرزندان معلول هستند با این رشته بیشتر آشنا شوند و فرزندان خود را ترغیب کنند تا به سمت ورزش بیایند.

پرنیان از دیگر اهداف این میزبانی را ارتقاء فوتبال هفت نفره استان و ایجاد انگیزه برای علاقمندان به این رشته عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کرمانشاه همواره یکی از قطب های فوتبال هفت نفره در کشور بوده، بگونه ای که امسال شش ملی پوش در تیم ملی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های فوتبال 7 نفره قهرمانی کشور در کرمانشاه

آغاز رقابت های فوتبال 7 نفره قهرمانی کشور در کرمانشاه