مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:402023-01-11اجتماعي

جاده خلخال به پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است


رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: جاده خلخال - پونل در استان گیلان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امید نسیمی صبح چهارشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی استان اظهار کرد: مسیر خلخال به پونل با توجه به بارش برف سنگین و کولاک شدید و جلوگیری از هرگونه حوادث ناشی از سقوط بهمن و حفظ جان مسافران تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی افزود: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی مرکز مدیریت راه های استان و گزارشات واصله از همکاران راهداری، پدیده غالب جوی در تمام استان، آسمانی ابری همراه با وزش باد گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل بیان کرد: در حال حاضر تمام راه های ارتباطی استان اردبیل باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

نسیمی خاطرنشان کرد: در محور خلخال - اسالم به ویژه گردنه الماس کولاک شدید در جریان بوده و در جاده گرمی - بیله سوار مغان نیز بارش برف با شدت زیاد ادامه دارد.

وی افزود: به رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان را دارند، توصیه می شود زنجیر چرخ و لوازم ایمنی زمستانی همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده خلخال به پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است

جاده خلخال به پونل تا اطلاع ثانوی مسدود است