مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 12:552023-01-11ورزشي

فدراسیون شنا به دنبال مشاور خارجی/ زمان آغاز اردوهای تیم ملی مشخص شد


با توجه به پیشرفت شنا در کشور به دنبال یک مشاور خارجی در این زمینه هستیم تا بتوانیم برنامه ریزی های بهتری داشته باشیم.

- حمید اسکندریون در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت تیم ملی شنا اظهار داشت: هفته گذشته جلسه خوبی را در کمیته ملی المپیک برا حضور در بازی های آسیایی داشتیم و خداراشکر می کنیم که وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک  تأکید داشتند که تیم های شنا، شیرجه و واترپلو به بازی های آسیایی اعزام شوند.

تعداد بازیکنان واترپلو که مشخص است و تعداد ورزشکاران شنا و شیرجه هم باید در آینده نزدیک مشخص شود تا اعزام بسیار خوبی را به این مسابقات داشته باشیم.

وی در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی نیز گفت: مسابقات لیگ کشور 2 هفته دیگر در تاریخ 6 و 7 بهمن ماه برگزار خواهد شد که حکم انتخابی تیم ملی شنا را دارد.

مرحله سوم لیگ هم در اسفند ماه برگزار می شود و نفرات برتر در لیگ به اردوی تیم ملی اضافه خواهند شد تا اردوهای داخلی و برون مرزی تیم ملی برگزار شود.

هدف ما این است که شناگران زیادی را در اختیار داشته باشیم تا بتوانند در مسابقات پیش رو جواز حضور در رقابت های جهانی را کسب کنند.

اسکندریون در ادامه در خصوص جذب مشاور خارجی برای شنا عنوان کرد: با توجه به پیشرفت شنا در کشور به دنبال یک مشاور خارجی در این زمینه هستیم تا بتوانیم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون شنا به دنبال مشاور خارجی/ زمان آغاز اردوهای تیم ملی مشخص شد

فدراسیون شنا به دنبال مشاور خارجی/ زمان آغاز اردوهای تیم ملی مشخص شد