مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 14:502023-01-11سياسي

معاون اداری و مالی و مشاور اقتصادی رییس دانشگاه شریف منصوب شدند


با حکم رییس دانشگاه شریف، محمد شریف خانی به عنوان معاون اداری و مالی و سیدفرشاد فاطمی مشاور اقتصادی دانشگاه منصوب شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر رسول جلیلی رییس دانشگاه طی حکمی دکتر سید فرشاد فاطمی اردستانی را از تاریخ 21 دی ماه 1401 به عنوان مشاور رییس دانشگاه در امور اقتصادی منصوب کرد.

رییس دانشگاه شریف همچنین در حکمی دکتر محمد شریف خانی را برای مدت دو سال به عنوان معاون اداری و مالی دانشگاه صنعتی شریف منصوب کرد.

متن این حکم بدین شرح است: برادر گرامی، جناب آقای دکتر محمد شریف خانی سلام علیکم، احتراماً، با عنایت به تعهد، توانمندی و تجارب جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ 20 دی ماه به مدت دو سال به سمت معاون اداری و مالی دانشگاه منصوب می شوید.

در این راستا، اهم اقدام ها و مواردی که بر اساس برنامه راهبردی و در تعامل سازنده و هم افزا با سایر ارکان دانشگاه باید مدنظر قرار گیرد، عبارتند از: ایجاد تحول در نظام مالی و اداری دانشگاه، از طریق چابک سازی، خودکارسازی و تسهیل فرآیندها، همکاری با مرکز برنامه ریزی راهبردی در به روزآوری و تصویب نمودار سازمانی دانشگاه متناسب، برنامه ریزی و اقدام عملیاتی برای افزایش بهره وری سرمایه انسانی دانشگاه با رعایت اصل شایسته سالاری، اهتمام به افزایش بهره وری سرمایه های مادی و معنوی دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اداری و مالی و مشاور اقتصادی رییس دانشگاه شریف منصوب شدند

معاون اداری و مالی و مشاور اقتصادی رییس دانشگاه شریف منصوب شدند