مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 17:352023-01-11سياسي

از افتتاح 218 پروژه برای قم تا تقدیم نشان قم حرم اهل بیت(ع) به وزیر کشور


گام جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول با برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری تونل شهدای امنیت قم آغاز شد.

- از افتتاح 218 پروژه برای قم تا تقدیم نشان "قم حرم اهل بیت(ع)" به وزیر کشور ایسنا/قم گام جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول با برگزاری آیین افتتاح و بهره برداری تونل شهدای امنیت قم آغاز شد.

آیین افتتاح و بهره برداری از تونل شهدای امنیت امروز چهارشنبه 21 دی ماه در قالب آغاز مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در گام جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحول شاهد افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 218 پروژه بزرگ شهرداری قم با اعتباری بالغ بر 29000 میلیارد ریال خواهیم بود.

همچنین، پس از افتتاح پروژه شهدای امنیت، عملیات اجرایی مسیرهای دسترسی تقاطع غیر همسطح مدافعان سلامت با اعتباری بالغ بر 5600 میلیارد ریال نیز آغاز شد.

در ابتدای این جلسه پس از قرائت آیاتی چند از قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی عباس حلوایی زاده معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اظهار کرد: شروع عملیات و کلنگ زنی این پروژه 3 سال پیش آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه کل مسیر این پروژه هزار و 200 متر است، مطرح کرد: این پروژه در بافت فرسوده و بافت منطقه محروم انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از افتتاح 218 پروژه برای قم تا تقدیم نشان قم حرم اهل بیت(ع) به وزیر کشور

از افتتاح 218 پروژه برای قم تا تقدیم نشان قم حرم اهل بیت(ع) به وزیر کشور