مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 18:552023-01-11سياسي

3 رام قطار قرضی به قم می رسد


باتوجه به اینکه پروژه قطار شهری قم آماده بهره برداری است با دستور وزیر کشور مقرر شد 3 رام قطار از یکی از شهرهای دیگر قرض گرفته شود.

- سیدمرتضی سقاییان نژاد امروز چهارشنبه 21 دی ماه در آیین افتتاح و بهره برداری از تونل شهدای امنیت که در مرحله جدید طرح بزرگ قم در مسیر تحویل در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، اظهار کرد: در ایام قیام مردم قم که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این انقلاب برپایه دین و اسلام است، مطرح کرد: اختلاف دولت ها و فرهنگ غربی با جمهوری اسلامی نیز به دلیل محور بودن دین در ایران است.

شهردار قم با بیان اینکه در برنامه اول و دوم شهرداری قم 35 تقاطع غیر همسطح پیش بینی شده است، عنوان کرد: این تقاطع ها در محورهای شریانی قم هستند.

وی با اشاره به افتتاح پروژه تونل شهدای امنیت، خاطرنشان کرد: این پروژه یک پروژه ترکیبی است و به عبارتی با این پروژه مناطق 2، 4 و 5 به یکدیگر متصل خواهند شد.

سقاییان نژاد با بیان اینکه تونل غدیر نیز به این محور متصل خواهد شد، تصریح کرد: این تونل نیز تا 15 اردیبهشت ماه سال 1402 به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش های ما در سال 1401 مرتبط با هسته مرکزی شهر است، یادآور شد: دو زمین 48 هکتاری و 32 هکتاری نیز در همین راستا برای اجرای پروژه های اطراف حرم و بافت فرسو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 رام قطار قرضی به قم می رسد

3 رام قطار قرضی به قم می رسد